Lid worden van de oud-leerlingenvereniging

Bent u oud-leerling, oud-docent of oud-medewerker van het Kennemer Lyceum, het Jac. P. Thijsse Lyceum of de MMS ’t Kopje? Dan kunt u lid worden van Aelbertsberg & Elswout!

Voordelen van het lidmaatschap

• U wordt automatisch uitgenodigd voor reünies, lustra en andere activiteiten.
  • U ontvangt vroegtijdige aankondigingen van evenementen of speciale gebeurtenissen.
  • U krijgt onze jaarlijke nieuwsbrief toegezonden.
  • U kunt informatie over oud-leerlingen, oud-docenten en oud-medewerkers inwinnen bij het ledensecretariaat.
  • U krijgt toegang tot de delen van de website die exclusief voor leden beschikbaar zijn.
  • U krijgt toegang tot het unieke klassenarchief waarmee u exact kunt zien met wie u vroeger in de klas gezeten heeft, waar mogelijk ook begeleid door de originele klassenfoto.

Inschrijven

De contributie voor Aelbertsberg & Elswout bedraagt € 10,- per jaar en wordt jaarlijks door ons via automatische incasso geïncasseerd. U kunt het inschrijfformulier hieronder invullen om lid te worden van Aelbertsberg & Elswout.

Aanhef (verplicht):

Voorletters (verplicht):

Voornaam (verplicht):

Tussenvoegsels:

Achternaam (verplicht):

Adres (verplicht):

Postcode (verplicht):

Woonplaats (verplicht):

Land (verplicht):

Telefoonnummer (verplicht):

E-mailadres (verplicht):

IBAN (verplicht):